RCA

RCA

Pași de urmat în caz de daună

Avizarea daunelor se face prin intermediul notificării Serviciului Daune, de luni până vineri, cu excepția zilelor de zâmbătă, duminică și sărbătorile legale, la numărul de telefon 0 22 85 13 19 pentru apelurile efectuate atât din țară cât și din străinătate.

Avizarea daunei se face imediat după producerea daunei sau imediat ce ați luat la cunoștință de producerea acesteia, prin telefon, la numarul de mai sus. Avizarea daunei trebuie făcută imediat, chiar dacă constatarea daunei doriți să o efectuați în altă zi.

Avizarea daunei presupune furnizarea informațiilor despre eveniment, printre care:

Informațiile de mai sus sunt ușor de furnizat dacă aveți la îndemână, cel puțin, următoarele documente:

Documentele de mai sus, reprezintă o enumerare a documentelor pe care este util să le aveți la îndemână pentru avizarea daunei și nu reprezintă documentele necesare pentru soluționarea daunei. Dupa furnizarea acestor date veți primi numărul de dosar care trebuie reținut, totodată veți primi toate informațiile necesare pentru efectuarea constatării daunei.

Acte daune pentru avariile produse de către asigurații RCA la GARANȚIE:

Asiguratii CASCO se vor prezenta la sediul GARANȚIE din Chișinău la Serviciul Daune, cu următoarele acte :

* Actele menționate pe acest site reprezintă minimum necesar pentru deschiderea dosarului de daună ; inspectorii de daună GARANȚIE pot solicita de la caz la caz acte suplimentare dupa efectuarea constatării.