RCA

Călătorii

Vacanța este un moment mult așteptat, însă poate și compromisă din cauza unor evenimente neplăcute. De aceea, dacă aceste se întâmplă, este bine să ai mereu la îndemânî polița de asigurare de la GARANȚIE și să cunoști cele mai importante informații pentru soluționarea unei daune. Consultă pașii de mai jos:
 
1. Anunțarea evenimentului:

Imediat ce este fizic posibil, sună la unul din numerele firmelor de asisență (Smile Service sau OnlineAssist), indicate în polița ta de asigurare. Linile telefonice sunt disponibile non-stop și un operator de la centrul de asistență Smile Service sau, după caz Online Assist, te va consilia în ceea ce privește procedurile de urmat.

Dacă pe polița dvs. este indicată una din firmele de asistența Smile Service sau OnlineAssist, te rugăm să sunați pe numerele de telefon menționate în poliță, în funcție de țara în care vă aflați. Liniile telefonice sunt disponibile non-stop și un operator de la centrul de asistență Smile Service sau OnlineAssist, te va consilia în ceea ce privește procedurile de urmat.

Daca datorită evenimentului te afli în imposibilitatea de a ne contacta, un însoțitor, sau chiar personalul spitalului pot face acest lucru. Este important să ai polița de asigurare la tine.

2. Preluarea daunei

În momentul apelării centrului de asistenta, operatorul va verifica natura evenimentului și va prelua în același timp și cheltuielile medicale dacă acestea se încadrează în acoperirile prevăzute în poliță.

Îți recomandăm să nu fie fîcute cheltuieli medicale fără avizarea centrelor de daună. Dacă totuși, te afli în situația de acoperi unele cheltuieli din cont propriu, aveți grijă să cereți medicului actele doveditoare a diagnosticului medical/spitalizăii. Actele trebuie să fie în original sau după caz copie, cu aplicarea ștampilei medicului. În cazul în care ați suportat cheltuielile din cont propriu, vă rugăm să apelați la unul din numerele 00373 61 055510 sau 00373 22 851332 (de luni pâna vineri în intervalul orar 09:00-18:00) și să informați operatorul GARANȚIE cu privire la suma plătită și data efectuării plăților.